Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

2. 4. 2012

Jednoduché posilňovanie nôh

Prichádza jar a tak vám chcem znova pripomenúť jednoduchý spôsob, ako posilniť svaly na nohách. Môžete vyskúšať špeciálne topánky so zaoblenou podrážkou, ktoré pri chôdzi aktivujú svaly na nohách, zadku a chrbte. Je to podobné, ako by ste chodili po snehu, alebo po piesku - chôdza je namáhavejšia ako v klasických topánkach. Napriek tomu sa v nich chodí veľmi pohodlne. Kúpila som si tieto botasky minulý rok v lete a zakrátko sa stali mojimi najobľúbenejšími topánkami. Cez zimu som ich odložila a keď som ich pred pár dňami znova vytiahla, po prvej prechádzke som mala veru peknú svalovicu na nohách aj na zadku, takže topánky u mňa fungujú. Aby som ale bola objektívna, počula som už aj negatívne hodnotenia, že to svaly zas až tak neposilní. Takže je len na vás, či to chcete skúsiť. Ja som s nimi spokojná.
Túto obuv vyrába viacero výrobcov, napr.: walkmaxx, mbt, fit for fun, Shape-ups a ďalší... Tuším som ich videla aj v ponuke internetového obchodu bonprix. Okrem botasiek sa dajú nájsť aj letné sandále, šľapky, prechodná či zimná obuv... treba sa len trochu pohrabať na internete. Dokonca som takéto botasky nedávno videla aj v predajni Deichmann.