Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

14. 11. 2016

Zdravím všetkých čitateľov!

Zdravím všetkých čitateľov tohto blogu. Chcem sa ospravedlniť, že sa to tu v poslednej dobe nehýbe. Nie že by som na vás zabudla alebo sa vykašľala, rada by som pokračovala v písaní, ale akosi mi na tento blog nezostáva čas a energia. Dúfala som, že to bude len dočasné, ale ako pribúdajú týždne a mesiace, stále viac si uvedomujem, že sa to len tak ľahko nespraví...

Moja zdravotná situácia a aj niektoré moje povinnosti a záväzky sa zmenili, a preto nemôžem aktívne pracovať na tomto blogu. Netvrdím, že to už bude navždy, ale momentálne nevidím nádej na nejakú rýchlu zmenu situácie. Napriek tomu verím, že aspoň tie informácie, ktoré sa tu za posledné roky zozbierali, vám poslúžia k úžitku. Informácie o Sjögrenovom syndróme môžete teraz hľadať aj na novej slovenskej webovej stránke: www.sjogrenovsyndrom.sk

Majte sa zatiaľ čo najlepšie, ako sa v rámci daných možností dá, nestrácajte optimizmus a nádej a hlavne, nikdy nezabúdajte na úsmev!